dinsdag 1 februari 2022

De LONG LIST van de Indie Awards!

 Vanaf vandaag kan er weer gestemd worden voor de publieksprijs van de Indie Awards. Deze awards zijn een big deal voor alle mensen die uitgeverloos door het leven gaan en hun boeken in eigen beheer uitgeven. Het is voor mij dus extra leuk om te kunnen melden dat één van mijn boeken genomineerd is op de Long List. En dat betekent dat jij op mij kunt stemmen. Of, althans- je kunt op mijn boek stemmen.

Criollo komt in aanmerking voor Beste Boek (Fictie) en Mooiste Cover! En dat vind ik supertof. Het is namelijk een pareltje om te zien en het is daarnaast ook een heerlijke feelgoodroman die jou alles geeft wat je verwacht van een feelgoodroman: romantiek, humor, een knappe hoefsmid, wat vrouwelijk venijn en een dode rat in de koelkast. 

Oh ja: en paarden.
Want eerlijk is eerlijk; wij paardenmeisjes die tegelijkertijd ook boekenwurmen zijn worden altijd vergeten in feelgoodland. Wij paardenmeisjes willen nu we de leeftijd van veertien jaar hebben gepasseerd echt niet meer per se lezen over een zwarte ontembare hengst en de speciale band die hij opbouwt met een willekeurige tiener. We willen gewoon een feelgoodroman. Maar dan tussen de paarden. Criollo koop je hier!

Ben jij nu net zo enthousiast als dat ik ben, kun je niet wachten tot ik het tweede deel uit de serie klaar heb en wil jij al je vrienden of vriendinnen (of gewoon willekeurige voorbijgangers) tippen dat er paardenboeken op de markt zijn met een vleugje romantiek, lekkere humor en herkenbare personages? Help mij dan om Criollo in de spotlight te zetten en stem op mij. En op mijn boek. 
Stem gewoon op ons! Stem! – The Indie Awards