dinsdag 28 mei 2019

Update

Nu alle feestdagen achter de rug zijn, inclusief verjaardagen, is het even stil. Achter de schermen wordt uiteraard wel hard gewerkt. As we speak ben ik alles aan het digitaliseren wat praktisch gezien inhoud dat ik bezig ben met e-books.

Tussendoor schrijf ik hard verder aan 'Iets met...'
'Iets met duinen' is inmiddels af en ook heb ik de laatste hand gelegd aan het tweede deel. Deel drie wordt aan geschreven en inmiddels ben ik zo verzot op de personages dat ik blij ben dat ik nog geen afstand van ze... Wacht even.


Ho, ho, ho. Het is bijna weer Kerstmis. Is het alweer zolang geleden dat ik een opzetje maakte voor deze blog en van plan was hem te plaatsen?

Nu een echte update. Alles is gedigitaliseerd, welkom in de zomer van 2019. Plus: as we speak zijn alle delen van 'Iets met...' ook geschreven en leg ik de laatste hand aan 'Vroembabe.' Dan is er natuurlijk ook nog AQUIFER, waar ik graag meer over zou vertellen maar het is mijn vader die aan de beurt is en niet schrijft. In plaats daarvan heeft thuis het fenomeen 'Netflix' plaatsgevonden en na The Walking Dead en Prison Break (welkom terug in 2004) rennen we nu door alle seizoenen van Orange is the new Black.


Ik ben inmiddels begonnen aan een nieuw manuscript én heb besloten al mijn romans een nieuw jasje aan te trekken. De serie 'Vroemvrouw' wordt vernieuwd, 'Sprookjes bestaan niet' krijgt een andere cover en als je een kijkje neemt bij de Korte Verhalen zie je dat ook daar de boekomslagen zijn veranderd. En ja: daar ben ik soms langer mee bezig geweest dan met schrijven zelf. Ik heb dadelijk meer boekomslagen dan boeken zelf. Maar hé: een mens moet een hobby hebben. En dan nu: Orange is the new Black (seizoen vijf) !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten