zaterdag 16 februari 2019

Het digitale tijdperk

Ik wist heus wel dat e-books 'een ding' waren en dat ook ik uiteindelijk eens een keer mee moest gaan met mijn tijd, maar hallo- wat een werk.
En hallo uitstelgedrag.

Maar goed. Ik had het beloofd: in 2019 zou ik e-books maken van 'Vroemvrouw', 'Vruchtvrouw', en 'Sprookjes bestaan niet'.  So I did. Althans, zo ongeveer. 'Vroemvrouw' moet ik nog mee het digitale tijdperk in trekken. Om het een beetje met jullie goed te maken had ik een leuke Valentijnsactie bedacht en was ik het vervolgens weer vergeten. Hallo uitstelgedrag en dág geheugen. Maar beloofd is beloofd: 'Sprookjes bestaan niet' is deze hele week nog gratis te downloaden via Kobo. Vier de liefde en vier vooral de e-books!

Je kunt Amelie nu vinden op Smashwords en Kobo! Pinky hing daar al wat langer rond, dus mocht je meer in de stemming zijn voor een zomerse Young-Adult, dan kan ook jij je hart ophalen.

Het derde deel uit de Vroemvrouw-triologie zal uiteraard ook als e-book verschijnen en daar hoeven jullie geen twee jaar op te wachten (yay!)

Vind jouw vertraagde Valentijnscadeautje hier:

https://www.kobo.com/nl/nl/ebook/sprookjes-bestaan-niet


Geen opmerkingen:

Een reactie posten