zaterdag 12 januari 2019

Hiep hiep hoera!

Dubbelfeest!

Net na de feestdagen krijgen mijn vader en ik altijd nog een toetje, want wij zijn gewoon nog jarig en dat betekent nog meer cadeautjes. Als kind is dat ideaal, maar hoe ouder je wordt hoe lastiger het is om iets te verzinnen wat je wilt hebben. Dus, nu ik morgen 21 word en officieel volwassen ben, zal ik er ook aan moeten geloven. Vanaf volgend jaar worden het praktische cadeaus. Je weet wel, een theepot of zo.
Kattenvoer omdat het op is.
Een inbussleutel.

Maar wie jarig is trakteert ook. En in het kader van een suikerloos, glutenvrij, tarwearme delicatesse, trakteren paps en ik jullie op een boek!

Deze week, en alleen deze week, is 'AQUIFER: Twee Werelden Apart'  helemaal GRATIS! En 'AQUIFER: Over De Grens'  is voor de helft van de prijs.

Je kan deze frisse, spannende, feelgood-meets-science-fiction makkelijk en simpeltjes downloaden via Smashwords: gewoon de link volgen en je coupon inleveren, et voilá, jullie kunnen zeemeerminnen vangen.

Kijk wel uit voor die etter van een roofpotvis.

Veel leesplezier!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten