zaterdag 15 december 2018

Kerstkwartet

Weten jullie het nog? Vorig jaar, zelfde tijd en zelfde plek, toen verkondigde ik trots aan jullie dat ik een kort kerstverhaal schreef voor Hebban ('Christmas Lights'). Inmiddels heb ik er nog negen geschreven en als je nu denkt: ik ben dol op kerstliedjes en korte verhalen dan moet je even hier kijken. Tot en met 31 december kun je de verhalenbundel namelijk GRATIS downloaden via Smashwords. Je weet wel, in het kader van de kerstgedachte. 'Christmas Lights' kun je terugvinden onder het tabje 'Korte verhalen' en is ook GRATIS. Want hé, het is december!


Ook dit jaar zijn we bij Hebban Feelgood weer aan de slag gegaan. Want wat voelt er nu nog meer feelgood dan kerst?

Wat is het verschil met vorig jaar?

Eén verhaal en elf auteurs zorgen voor een kerstverhaal met onverwachte wendingen die we negen van de tien keer ook zelf niet aan zagen komen en hoogstwaarschijnlijk ook tot de nodige frustratie hebben geleid. Ik ben ergens middenin het verhaal beland en moest de neiging om het verhaal af te schrijven heel erg onderdrukken. Tegelijkertijd ben ik nog nooit zo benieuwd geweest naar de afloop van een verhaal. Iedereen kreeg vier dagen de tijd en ik kan je zeggen: Duurt. Lang.


Jullie kunnen elke dag lezen hoe het verder gaat met Jennifer en hoeven gelukkig niet zo lang op het einde te wachten. As we speak heb ik het einde namelijk nog steeds niet gelezen. Help!


Benieuwd? Klik dan hier om bij de start van het verhaal te beginnen met lezen.


Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten