zondag 9 december 2018

All I Want For Christmas

Kerst is de tijd van geven en onzelfzuchtige daden. Daarom, speciaal deze maand, heb ik iets voor jou!
En voor jou!
En jou!
En ja, jij daar, ook voor jou!

Ik ben helaas geen Linda de Mol die Miljoenenjacht presenteert dus doe ik geen auto's cadeau en helaas ook geen cheques van een paar ton. Wat ik wel doe is een bundeltje kerstverhalen ter beschikking stellen om de feestmaand mee door te komen. Je kan alle negen korte verhalen lezen of zingen: het is jouw feestje.

Tot en met 31 december is 'A Christmas Playlist' gratis te downloaden als e-book via Smashwords. Lach, lees en zing mee met zeven nieuwe personages. Autopech met Hazel en skiën met Babs.

Omdat Kerstmis ook een tijd is van bij elkaar zijn en thuiskomen maken ook twee oud-bekenden hun entree. Begeleid een bevalling met Gemma en beleef een magisch Oud en Nieuw in pretpark Elfelot met Amelie (vooral leuk als je te laat was met een kaartje kopen voor de Efteling!)

En dat is nog niet alles...

Ook dit jaar lever ik weer mijn bijdrage aan een 'Feelgood Kerst' bij Hebban. Neem sowieso een kijkje op de site voor de Adventkalender. Geen chocola, maar wel e-books en wie kan daar nu nee tegen zeggen? (Plus: ze bevatten weinig calorieën.) Je vindt het artikel hier!

Blijf op de hoogte enne... veel leesplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten