dinsdag 30 oktober 2018

Kerstliedjes gebundeld

Mensen die mij een langere tijd kennen of volgen op social media - die wéten dat ik nu al kerstbelletjes hoor. Het is oktober en de kerstmuziek begint bij mij alweer langzaam te draaien, tot grote ergernis van mijn familie / vrienden / collega's / medemens / elk levend organisme op deze aardbol. Maar ik kan mezelf niet meer bedwingen. De vrolijke deuntjes van 'Last Christmas' verwarmen mijn hart en mijn humeur klaart op.

Vorig jaar schreef ik een kort kerstverhaal voor de We Love Feelgood - Spot van Hebban ( en je leest 'm hier)  en dit jaar heb ik besloten het nog grootser aan te pakken. Niet één kort kerstverhaal maar wel acht. En je kunt ze allemaal lezen in de bundel: 'A Christmas Playlist'.

Ja - je begrijpt het goed. Ik heb op elk kerstliedje dat jij en ik kennen een verhaal gebaseerd. Nu kun je niet alleen de songtekst mee neuriën, maar ook mee zwijmelen met de karakters die deze Kerst jullie hart zullen verwarmen.

En - om dit te vieren - is er ook een bonustrack aan de cd, nee wacht, het boek toegevoegd. Een extra scene uit 'Sprookjes bestaan niet' dat eerder dit jaar is uitgekomen. Vier de feestdagen met Amelie, Gemma en alle andere personages uit de korte kerstverhalen!

Enne, zet er een muziekje bij op zou ik zeggen ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten