donderdag 22 augustus 2019

Stand van zaken

Mensen die werken in de zorg, of een opleiding volgen, die kennen dit begrip vast wel. Eigenlijk is het 'Stand van zaken'- verslag niets anders een groot reflectieverslag. En weet je wat: je kunt het ook best toepassen op je goede voornemens.
Ook al waren mijn goede voornemens geen leerdoelen en kan ik elk jaar hetzelfde lijstje met goede voornemens kopiëren en nieuw leven inblazen.

Dus. Stand van zaken:

- Inmiddels heb ik alle boeken gedigitaliseerd en zijn ze allemaal via Kobo te lezen als ebook. Welkom in 2019 mevrouw Meinema. You've made it.
- 'Vroembabe' het derde en tevens laatste deel in de Vroemvrouw-trilogie is klaar om gelanceerd te worden. Welkom terug, Gemma!
- Hetzelfde geldt heláás niet voor Pinky. We waren in januari vol frisse moed begonnen aan het derde deel van AQUIFER, maar ik denk dat we inmiddels drie lullige hoofdstukjes verder zijn.
- Daarentegen hebben pap en ik wel een níéuwe serie geschreven. Tja, het is maar net waar je prioriteiten liggen. 'Dus moet jij van mij houden' is voor een groot deel als wekelijks feuilleton te lezen via Hebban. Ja, je leest het goed: voor een groot deel. Veel artiesten geven namelijk nog weleens een toegift weg ;-)
- Ik weet dat het pas augustus is, echt waar, maar ik heb alvast een kant-en-klaar kerstverhaal voor jullie waarover later meer. Want het is pas augustus. Het is geloof ik nog niet eens legaal om over Kerstmis te praten.
- De 'Iets met-' serie wordt, ik zou willen zeggen met zekerheid maar dat durf ik niet aan, in het voorjaar van 2020 gepubliceerd. Achter elkaar, in één moeite, zonder pauze kun je dan doorlezen. Je weet wel, als je niets beters te doen hebt.

So, new books are coming!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten