dinsdag 12 mei 2020

Quarantaine

Ik leef nog!
Fijn om te weten in een gekke tijd als deze, niet? Hoewel ik klinisch dood leek op social media is het tegendeel waar. Allereerst werk ik in de zorg dus dat verklaart enigszins de radiostilte van afgelopen weken. Tegelijkertijd probeer ik ook nog af te studeren. Maar als je goed hebt opgelet, dan heb ik jullie niet aan jullie lot overgelaten. Afgelopen weken is er namelijk een drieluik verschenen, namelijk de serie bestaande uit: 'Iets met duinen', 'Iets met zee' en 'Iets met schelpen'. Jullie kinderen kunnen nu niet op schoolkamp; maar jullie zelf kunnen even wegkruipen in de huid van drie verschillende schooljuffen. 
Daarnaast ben ik ook bezig met een nieuw project. Dit project includeert puppies, dus wie wordt daar nu niet enthousiast van? Wie is al benieuwd? Ikke!

Zoals jullie weten schrijf ik met enige regelmaat samen met mijn paps. In februari is ons boek 'Dus moet jij van mij houden' uitgekomen en laat je alsjeblieft niet misleiden door de dwingende titel. Het is een luchtig boek. (Dus moet jij het nu wel even lezen, hè? ;-) ) Sinds kort heb ik er echter nog een schrijfbuddy bij: mijn zus.

In mijn biografie (zie ook het tabblad 'Over mij') vertel ik jullie hoe mijn passie voor schrijven is ontstaan. Die passie begon namelijk op het moment dat wij een puppy kregen en mijn zus zich had bedacht dat ze later geen man en kinderen wilde, maar zestig honden. We begonnen verhalen te schrijven. Onrealistische verhalen over een jonge vrouw, meestal genaamd Samantha, die een onrealistisch aantal honden kocht. Denk hierbij aan aantallen waarvan de dierenbescherming spontaan een hartaanval zou krijgen. Een klein maandje geleden is onze pup, inmiddels lang geen pup meer maar gewoon een heel oude dame van 14 jaar, helaas overleden. De dood van onze hond gaf mijn zus en mij wel inspiratie om het schrijven weer op te pakken. Samen. We zitten nu in de laatste fase en, ik spreek even voor ons beide, we hebben er heel veel plezier aan beleefd. Ik hoop jullie dadelijk ook! Dus wil jij nu geen puppy missen, blijf op de hoogte en houd de website of mijn Instagram in de gaten. Stay tuned ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten