dinsdag 1 januari 2019

Goede voornemens

Net als elk jaar: naar de sportschool gaan en meer fruit eten.

Verder heb ik natuurlijk ook goede voornemens die ik écht waar ga maken. Dus. Groot nieuws om 2019 mee te beginnen.

Update:
- Pinky. Is. Back. AQUIFER: Een Venijnig Virus is het derde deel uit de Young Adult-serie die ik samen met mijn vader schrijf (letterlijk Young én Adult - sorry, pap!) De planning is het voorjaar. Ik zal er persoonlijk op toezien dat hij zijn huiswerk doet, want as we speak is het al twee maanden zijn beurt om te schrijven.
- Ook je favoriete verloskundige Gemma is weer terug van weggeweest. Nog meer geboortes, een bruiloft en een knappe fysiotherapeut zijn de hoofdthema's in dit deel. Ik vind het ontzettend leuk dat mijn botte vriendin weer op papier staat en gun haar een happy ending. 'Vroemvrouw' is een manuscript dat ik schreef op mijn zeventiende. Ik zat dus nog op de middelbare school toen Gemma zelf werd gebaard. Het is gek om haar hoofdstuk nu definitief af te sluiten! De planning is zomer 2019.
- In 2018 begon ik het feuilleton 'Iets Met Duinen' en beloofde ik plechtig frequenter stukjes te plaatsen. Oeps! Daar is het niet van gekomen. Het leven kwam tussendoor en toen... Was er niets met duinen te bekennen. MAAR: Vivianne komt terug. Echt waar. De bedoeling is dat 'Iets Met...' uiteindelijk bestaat uit drie delen; elk deel vertelt het verhaal van een andere docent en een even dramatisch schoolkamp. Ik hoop dat de serie in 2020 klaar is en in één keer wordt gepubliceerd.
- Ook staat er wéér een kerstverhaal op de planning. Ja, je hebt gelijk: het is niet toegestaan om nu alweer over Kerstmis te beginnen en ik schaam me diep. Dus we houden het verder nog stil. Des te groter is de verrassing dadelijk als de kerstboom weer opstaat.
- Je kunt mij nog steeds benaderen voor fotoshoots ook al zie je een nihil aantal foto's voorbij komen op social media. Fotograferen staat even op een laag pitje. Ik heb geen studio en ben altijd afhankelijk van het weer. Tel daarbij op: een baan + een studie en de tijd die je overhoudt is gelijk aan het aantal zwarte neushoorns in het wild. De focus ligt nu dus vooral op het schrijven (en de studie; ik geef het toe). Maar voor vragen kun je altijd contact opnemen.


Last but not least: Mijn goede voornemen is om alle boeken dit jaar ook als e-book uit te brengen en of dat gaat lukken: geen idee. Het is namelijk. Zo.Belachelijk.Veel.Werk. En behoorlijk geestdodend ook, trouwens. Maar anno 2019 moet ik er toch aan geloven: e-readers zijn nu eenmaal een ding. Dat betekent dat ik de geur van papier niet meer kan snuiven en vierkante ogen omdat ik vergat dat ik het licht kon stellen van mijn eigen e-reader. Maar vooruit; het is tijd om onder deze steen vandaan te kruipen en mee te gaan met de tijd. Dat betekent dat Gemma en Amelie dus ook op jullie beeldschermpjes verschijnen. Voor de liefhebbers van Young Adult: goed nieuws! AQUIFER is al te verkrijgen via Kobo, bol.com en Smashwords!

Today is the firs blank page of a 365 page book. WRITE A GOOD ONE. Happy New Year!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten