zaterdag 31 maart 2018

Ik zie wat jij niet ziet

Het is even wat stiller rondom de website. Als je goed luistert kun je het hier horen echoën.
En dat heeft een reden. Echt waar - aar - aar..

De laatste loodjes wegen het zwaarst is wat men zegt. En dat is ook zo.
Dat het toevallig stil is op de website, wil niet zeggen dat er achter de schermen niets gebeurt. Tijd voor een update dus!

Zoals de meeste mensen die mij kennen weten (en als je een trouwe bezoeker bent van de website dan weet je dit ook) ben ik niet bepaald technisch aangelegd. Door een klein digitaal probleempje heeft het 'redigeerproces' van 'AQUIFER: Over de grens' wat vertraging opgelopen.

Ook 'Vruchtvrouw' is over de à terme datum heen en heeft inmiddels een olifantendracht; maar het komt goed. Binnenkort wordt ze ingeleid. In april is het zover en kunnen jullie deze boekenbaby in jullie armen sluiten. En nog meer goed nieuws: voor de zomer kunnen jullie een nieuw kort verhaal van mij verwachten voor de We Love Feelgood-Spot van Hebban.nl.

Zoals de meeste mensen die mij kennen ook weten (en als je een trouwe bezoeker bent van de website dan weet je dit niet) studeer ik nog naast het schrijven en fotograferen. En goed nieuws: nog even en dan kan ik afstuderen. Betekent helaas wel dat elk vrij moment benut wordt voor een examen of om te leren voor een examen. Het is natuurlijk hartstikke fijn dat ik elke week een vak af kan strepen van mijn vakkenlijst en er toch licht aan het einde van de tunnel blijkt te zijn, dat haalt helaas niet weg dat het voelt alsof ik mezelf tijgerend en hijgend naar de finish moet slepen.

Dus; terwijl mijn examens wachten om gemaakt te worden en mijn personages wachten om op papier gedrukt te worden, wordt er wel al volop gepend. Op Hebban.nl kunnen jullie een gezellige Buddy Read lezen over 'Vroemvrouw'. (https://www.hebban.nl/spot/welovefeelgood/nieuws/feelgood-friday-francisca-en-joella-lezen-vroemvrouw) En dan is het alleen nog maar een kwestie van wachten tot niet alleen Gemma, maar ook Pinky, weer terug op papier zijn en het zonnetje weer gaat schijnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten